Sari la conținut

PoloYTB

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Puncte

    6,121 [ Donate ]

Reputație Comunitate

0 Neutru

1 Urmăritor

Despre PoloYTB

  • Dată Naștere 11.06.1917

Vizitatori Recenți Profil

197 citiri profil
  1. PoloYTB

    Imi place organicul , pentru asta te accept ca trial. La case / terra mai ai de lucrat, dar nu m-as supari sa faci doar organice. Add me on discord : Polo#9669
  2. PoloYTB

    Un nou anotimp se apropie, asta inseamna un nou wipe pe server. Dupa cum stiti la fiecare wipe ,spawn-urile si hub-ul sunt mereu altele. Wipe-ul acesta, noi, builderii , va cerem ajutorul! Ce idee ati avea pentru urmatorul hub ce urmeaza sa fie facut? Si v-as ruga , daca puteti , sa detaliati ideeile. De exemplu: "Tema sa fie Vikingi , cum te spawnezi in spate sa fie un copac mare ... " ---------------------------- Model Nickname in joc: Idee: ----------------------------
  3. PoloYTB

  4. PoloYTB

    Singurele elemente mai frumoase sunt barcile , restu foarte slab. Si totul e haotic, nu are nici un sens plotul.
  5. PoloYTB

    slabut
  6. PoloYTB

    Constructi simple si destul de slabute.
  7. PoloYTB

  8. PoloYTB

    Baftă!
  9. PoloYTB

    Motiv mai sus.
  10. PoloYTB

    Sunt niste constructii ok, dar mai ai de munca.
  11. PoloYTB

    Sa vedem ce vei face in teste. Add Polo#9669
  12. PoloYTB

    Motive mai sus.
  13. PoloYTB

    1. Numele tău: Alin 2. N.I.G (Numele în joc): Polo_YTB 3. Vârsta: 16 4. Nume + ID Discord (spre exemplu, Gigel#1234, unde Gigel este numele, iar #1234 este ID-ul): Polo#9669 5. Experiență în WorldEdit / VoxelSniper : Pe o scala de 1 la 10 , voi spune 8. 6. În ce parte te axezi mai mult? (Structura/Organic/Terraforming): In special organice. 7. Pe ce ramură a build-ului ești mai bun? (Medieval/Modern/Rustic/Fantasy etc.): ma descurc pe toate , dar cred ca in special ma descurc cel mai bine pe Fantasy. 8. Cel puțin două plot-uri construite de tine: - 9. ID-ul plot-urilor unde ai făcut construcțiile: - 10. Alte comentarii: -
×