Sari la conținut
MEGA

[Tutorial] AuthMe

Recommended Posts

Salut

 

Am sa va raspund la cateva intrebari basic mai jos

Q: Ce este Authme?

A: Authme este un plugin esential pentru orice server, este unul dintre cele mai populare plugin-uri existente in momentul de fata.

Q: Ce face Authme?

A: Acest plugin are rolul de a implementa un sistem de inregistrare/logare pe server, pentru a mari securitatea server-ului. Practic, fiecare jucator trebuie sa aiba un cont pe server pentru a putea juca, daca n-ar exista acest plugin, jucatorii ar putea intra cu numele altor jucatori/membri staff.

Q: Daca nu am cont, nu pot face nimic pe server?

A: Daca pe un server este prezent acest plugin, jucatorii nu pot face nimic, nu pot scrie in chat, nu pot sparge blocuri, nu se pot misca, nimic.

 

Mai jos aveti o lista cu cateva "Features" mai importante ale acestui plugin (traduse de mine)

 

- "E-Mail Recovery System" -> Daca iti pierzi parola, o poti recupera pe mail-ul pe care l-ai setat cand ti-ai facut cont.
- "Countries Selection!" -> Chestia asta te ajuta daca vrei sa ai jucatori doar dintr-o anumita tara.
- "AntiBot Features!" -> Protectie impotriva botilor.
- "Protection against "Logged in from another location" messages" -> Protectie impotriva mesajului "Cineva s-a logat pe contul tau din alta locatie", contul tau fiind in siguranta.
- "Login sessions" -> Daca intri de pe acelasi IP in aceeasi zi de mai multe ori, nu este nevoie sa dai de fiecare data /login, iti ramane salvata parola.

- "Editable settings & messages" -> Se pot modifica usor setarile si mesajele acestui plugin.

- "MySQL and SQLITE support" -> Posibilitatea de a conecta o baza de date pentru conturile jucatorilor.
- "Compatible with NPC and CombatTag plugins" -> Compatibil cu plugin-ul NPC si CombatTag.
- "Account restriction through IP and name" -> Poti adauga restrictii pentru IP-uri/nume de jucatori.
- "Possible to use without a Permissions plugin" -> Posibilitatea de a folosi plugin aceasta fara a folosi plugin-uri pentru permisii (PEX/groupmanager/etc).

- "Automatic backup system of all your user password data" -> Backup automat la jucatori si parole.
- "Default Language Style: en, de, br, cz, pl, fr, ru, hu, sk, es, zhtw, fi, zhcn, nl, and others!" -> Foarte multe traduceri care vin deja cu acest plugin.

 

Mai jos aveti o lista cu permisiile acestui plugin, pe care trebuie sa le adaugati jucatorilor, cat si membrilor staff

https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/blob/master/docs/permission_nodes.md

 

Acest plugin se instaleaza normal, ca oricare altul, dupa instalare, dati un restart la server pentru a se genera toate fisierele.
Dupa ce s-au generat toate fisierele, puteti incepe sa configurati.

 

In folderul "Messages" gasiti doua fisiere, "help_en.yml" si "messages_en.yml"

In Help_en.yml se afla mesajele pe care le primiti cand dati /authme help (puteti sa le traduceti daca vreti).
Iar in messages_en.yml se afla mesajele pe care le primiti cand folosit o comanda ce apartine de acest plugin (/register, /login, /unregister. etc) (Puteti sa le traduceti daca vreti).


Sub folderul messages, se afla "authme.db", aveti nevoie de acesta daca vrei sa faceti conexiunea cu o baza de date.
Sub "authme.db", aveti "authme.log", unde se regasesc toate log-urile ce tine de acest plugin, cine s-a conectat, cand s-a conectat, versiunea plugin-ului si mai multe amanunte.

 

In fisierul "commands.yml" puteti adauga mesaje pe care jucatorul sa le primeasca cand se logheaza/inregistreaza/conecteaza pe server.

Exemplu

 onLogin:
              welcome:
                                                                                    command: 'msg %p Welcome back!'
                                                      executor: CONSOLE

Cand jucatorul se va loga pe server, acesta va primi un mesaj de la consola cu "Welcome Back"

 

Sa trecem la partea cu adevarat importanta a plugin-ului, config.yml. De aici, se configureaza tot plugin-ul.
(Tin sa mentionez ca in acest tutorial nu am sa va invat cum se face conexiunea la baza de date, pentru ca acest plugin poate fi folosi si fara mysql. Prin urmare, am sa sar direct la linia 89, de unde incep setarile care tin doar de plugin.)

 

settings:
    sessions:
        enabled: false -> daca este pe false, jucatorul trebuie sa bage parola de fiecare data cand intra pe server.
        timeout: 10 -> daca jucatorul se conecteaza de mai multe ori in acest interval de timp (10 minute), nu ii va cere parola de fiecare data.
    messagesLanguage: 'en' -> recomand sa lasati asa pentru ca o sa le traduceti voi din "messages_en.yml".
    restrictions: -> aici puteti seta ce sa poata sa faca jucatorul cand nu este logat pe server.
        allowChat: false -> daca este pe false si jucatorul nu este logat, nu va putea folosi chat-ul.
        hideChat: false -> daca este pe false si jucatorul nu este logat, nu va vedea chat-ul.
        allowCommands: -> aici puteti seta comenzile pe care sa le poata folosi inainte de logare. (recomand sa le lasati pe acestea)
        - '/login'
        - '/register'
        - '/l'
        - '/reg'
        - '/email'
        - '/captcha'
        - '/2fa'
        - '/totp'
        maxRegPerIp: 1 -> numarul maxim de inregistrati pe acelasi IP, adica isi poate face un singur cont pe acelasi IP. (recomand sa puneti 2-3, deoarece unii jucatori pot avea
frati/surori si joaca de pe acelasi IP).
        minNicknameLength: 3 -> numarul minim de caractere pe care un nume trebuie sa il aiba pentru a se conecta pe server.
        maxNicknameLength: 16 -> numarul maxim de caractere pe care un nume il poate avea pentru a se conecta pe server.
        ForceSingleSession: true -> daca este pe true, jucatorii nu pot fi dati afara de pe server daca intra cineva cu numele lor.
        ForceSpawnLocOnJoin: -> aici puteti seta daca vreti ca jucatorii sa fie teleportati la spawnpoint dupa ce se conecteaza pe una din mapele de mai jos.
            enabled: false
            worlds: 
            - 'world'
            - 'world_nether'
            - 'world_the_end'
        SaveQuitLocation: false -> daca este pe true, locatia jucatorilor va fi salvata cand se deconecteaza.
        AllowRestrictedUser: false -> daca vreti sa aveti restrictii pentru anumiti jucatori puneti pe true (se configureaza putin mai jos).
        AllowedRestrictedUser: [] -> aici puteti adauga restrictii pentru jucatori, puteti adauga un IP, exemplu 1.1.1.1, iar acel IP nu poate intra pe server.
        banUnsafedIP: false -> puteti pune pe true daca vrei sa dea ban ip-ului de pe care se conecteaza un jucator care are numele trecut la restrictii.
        kickNonRegistered: false -> puneti pe true daca vreti ca jucatorii care nu au cont sa fie dati afara de pe server.
        kickOnWrongPassword: true -> puneti pe true daca vreti ca jucatorii sa primeasca kick daca scriu parola gresita. (recomand sa fie pe true)
        teleportUnAuthedToSpawn: false -> jucatorii care nu sunt logati sunt teleportati la spawn, dar dupa ce se logheaza, acestia sunt trimisi la locatia lor unde s-au deconectat.
        allowMovement: false. -> puneti pe true daca vrei ca jucatorii sa se poata misca daca nu sunt logati.
        timeout: 30 -> cate secunde au la dispozitie jucatorii pentru a se loga pe server.
        allowedNicknameCharacters: '[a-zA-Z0-9_]*' -> de aici selectati caracterele pe care jucatorii le pot avea lea nume.
        allowedMovementRadius: 100. -> raza in care se pot misca jucatorii fara cont.
        displayOtherAccounts: true -> daca un jucator are mai multe conturi, cand se conecteaza va primi un mesaj "Detii 2 conturi: X, Y".
        maxLoginPerIp: 0 -> cate persoane se pot loga de pe acelasi IP.
        maxJoinPerIp: 0 -> cate persoane pot intra pe server de pe acelasi IP.
        noTeleport: false -> daca il setati pe true, AuthMe nu va teleporta niciodata jucatorii.
        allowedPasswordCharacters: '[!-~]*' -> de aici setati ce caractere au voie jucatorii sa foloseasca la parola
    GameMode:
        ForceSurvivalMode: false -> daca il puneti pe true, jucatorii vor fi fortati sa primeasca gamemode 0 cand intra.
    security:
        minPasswordLength: 5 -> numarul minim de caractere pe care sa le aiba o parola.
        passwordMaxLength: 30 -> numarul maxim de caractere pe care sa le aiba o parola.
        unsafePasswords: -> de aici puteti selecta ce parola sa fie caracterizate ca "usor de spart".
        - '123456'
        - 'password'
        - 'qwerty'
        - '12345'
        - '54321'
        - '123456789'
        - 'help'
registration:
        enabled: true -> daca doriti ca jucatorii sa se poata inregistra pe server.
        messageInterval: 5 -> de aici selectati ce interval de timp doriti sa fie intre mesajele de atentionare, adica "te rog sa te logezi folosind /login".
        type: 'PASSWORD' -> de aici selectati prin ce vreti sa fie securizat contul, adica prin parola, sau prin mail.
        secondArg: 'CONFIRMATION' -> aici selectati ce vrei sa fie dupa parola, de exemplu atunci cand iti faci un cont te pune sa bagi parola de 2 ori, /register x x. De aici poti selecta
daca vrei ca al doilea X sa fie confirmarea la parola, sau mail-ul jucatorului
        forceKickAfterRegister: false -> Daca il setati pe true, jucatorii care se intregistreaza cu succes primesc KICK.
        forceLoginAfterRegister: false -> Daca il setati pe true, jucatorii ca se inregistreaza cu succes trebuie sa foloseasca comanda /login dupa ce se termina inregistrarea.(pentru 
a se conecta pe cont)
    useWelcomeMessage: true -> daca il setati pe false, jucatorii nu vor primi niciun mesaj de bun venit.
    broadcastWelcomeMessage: false -> daca il setati pe true, jucatorii noi vor fi anuntati pe /broadcast.
    delayJoinMessage: false -> daca il setati pe true, va fi o perioada de asteptare intre logare si mesaj pe chat.
    customJoinMessage: '' -> de aici setati mesajul pe care jucatorii il primesc
    removeUnloggedLeaveMessage: false -> daca este pe false, authme va elimina mesajul acela pe care il primiti cand un jucator se deconecteaza.
    removeJoinMessage: false -> daca este pe false, authme va elimina mesajul acela pe care il primiti cand un jucator se conecteaza.
    applyBlindEffect: false -> de aici puteti seta daca jucatorii sa primeasca efectul de blindess inainte de logare.

Link-uri utile

Download plugin -> https://www.curseforge.com/minecraft/bukkit-plugins/authme-reloaded

Fisier config.yml -> https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/blob/master/docs/config.md
Comenzi -> https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/blob/master/docs/commands.md

Permisii -> https://github.com/AuthMe/AuthMeReloaded/blob/master/docs/permission_nodes.md

Pentru cei ce vor sa sustina developerul/sponsorii si pentru licenta, aveti mai multe detalii aici : https://www.curseforge.com/minecraft/bukkit-plugins/authme-reloaded
 

Tutorial realizat in totalitate de YKO

 

Editat de YKO
  • Îmi place 1
  • Ador 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×