Sari la conținut

Recommended Posts

1. Cum te numești?: Iulian

2. Nume în joc (nickname): smecheruFB

 3. Vârstă: 14

4. Nume + ID Discord (spre exemplu, Gigel#1234, unde Gigel este numele, iar #1234 este ID-ul):smecheruFB#1582

5. Ce poți să aduci în plus echipei Staff-ului?: Support destul de calificat, avand in vedere de cand "activez" pe minecraft, faptul ca sunt saptamanal cel putin 4 ore online.
6. Enumeră 3 calități pe care le ai: Seriozitate, atasabil si expermientat (in domeniu de a avea grija de chat si a ajuta playeri)

7. De ce să te alegem pe tine?: Experienta dobandita alaturi de aceasta comunitate, support decent pentru jucatori server-ului comunitar, plus decenta totala (nu suport certurile).

8. Care este rolul principal al unui Helper? Ajutarea jucatorilor sa "integreze" cu server-ul, raspunsuri la nelamuririle jucatorilor, indurmarea lor (beneficiu, cum il percep unii, moderarea chat-ului, din punctu meu de vedere fiind doar ceva optional, pentru persoanele care nu inteleg de un regulament bine stabilit, nu fac deosebiri intre helper - jucator) .
9. Pe ce secțiuni ești cel mai activ?: Momentan SkyPvP dar o sa ma apuc dinou si pe Skyblock
10. Ai întâmpinat probleme cu membrii personalului?: Nu am intalnit foarte multi pe survival momentan, am intampinat probleme cu anumiti donatori, care se cred protejati de gradul lor, o perspectiva tare proasta, deconsidera jucatorii pentru un prefix, trist.
11. Ai citit regulamentul?: Am citit cu atentie acest regulament, simt pregatit sa intru in personalul Play, sunt de acord ca daca abuzez sau gresesc sa fiu sanctionat. O sa respect gradele superioare si ma voi subordona acestora.

12. Descrie-te în minim 25 cuvinte: Ma numesc Iulian (Tilimpea), activez pe aceasta comunitate din iarna anului 2016, am reusit sa detin grad (Ultra) in perioada 2017 - 2018, perioada incheiata din proprie initiativa, urmand sa activez din 2017-2018 pe forum (am mai activat si prin 2014 la support servere), ca si caracter, sunt sociabil, "dragut" cu majoritatea persoanelor, ma atasez repede (daca am cu cine sa leg o prietenie desigur), o fire timida, rusinata de anumite perspective proprii de viata. Ca si hobby desenez, ma plimb cu rolele si creez diferite schite. Sunt placut surprins de anumite persoane, dar nu evit sa "contrazic", desigur, daca am dreptate. (Am facut descriere un mic story time)

13. (SCENARIU) Să spunem că ești pe server și un om înjură în chat, altul îți dă mesaj privat cum că în joc este un codat, altul spamează chat-ul, iar un alt jucător îți spune să chemi un Operator pentru a rezolva un bug. Cum reacționezi (toate cele de mai dinainte se întâmplă în același moment): O iau liniar scris, omul care injura v-a fi penalizat(mute) in functie de respectivul limbaj (minim 20min), pentru codat, obtin o dovada (in cazul in care reclamantul o are deja, o preiau si o dau unui superior cu acces la penalitatea unui codat (ban), in cazul in care nu are o dovada, "incerc" sa obtin eu urmand sa procedez la fel, ofer dovada unui superior (cu acces la ban), persoana care va face spam, la fel ca prima, penalizata (mute) pentru 15-20min, depinde daca este spam (spam avoid), iar ultima persoana, il rog sa faca o cerere la sectiune bug-uri/probleme (in caz ca el nu poate, il rog sa imi arate mie bug-ul/problema, astfel sa o pot posta), urmand sa accesez serverul staffului Play pentru ai lasa un mesaji operatorului de pe respectiva sectiune pentru a o lua la cunostinta in administratie. (in cazul in care bug-ul/problema este "fatal" voi lua legatura direct cu operatorul sectiunii pentru a fi evitat abuzul cat mai repede posibil)

14. (SCENARIU) Un jucător te întreabă despre un lucru confidențial al server-ului pe care tu îl știi. Cum procedezi?: ii spun ca nu detin lucrur acesta

15. (SCENARIU) Vezi un membru al personalului că acordă o pedeapsă incorectă. Cum ai acționa în postură de Jucător? Dar de Helper?(Argumentează). In postura unui membru as atrage atentia membrului staff ca penalizarea respectivului jucator a fost incorecta, in cazul unei banale adaugari de minute la un mute, doar as atrage atentia, pentru penalizari mai drastice, as face o reclamatie la sectiunea Play doar daca membrul staff nu corecteaza greseala sa. Ca Helper la fel ca si un membru, doar ca as anunta un superior avand acces la server-ul de discord a staff-ului Play in loc sa il reclam (evitand o reputatie negativa in care un membru staff reclama alt membru staff).
16. Comentarii adiționale: Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vă informăm că cererea dumneavoastră de grad a fost respinsă.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×